DOKÜMAN YÖNETİMİ EĞİTİMİ

KİŞİSEL GELİŞİM EĞİTİMLERİ
   5

     Doküman Yönetimi Eğitimi’nin temel amacı, katılımcılara yönetim sistemlerinde dokümanların tanımlanması, oluşturulması, kontrolünün yapılması ve dağıtılması konularında gereksinimleri ve uygulama yöntemlerini öğreterek kuruluşlarda etkili bir doküman yapısı kurma ve sürdürme becerilerini kazandırmaktır. Bu eğitim, dokümanların yönetim kavramlarını anlama, uygulama ve yönetme süreçlerini geliştirme üzerine odaklanarak katılımcılara tüm yazılı bilgilerle uyumlu bir şekilde çalışma yeteneği sağlar.

     Doküman Yönetimi Eğitimi kapsamında, katılımcılar yönetim sistemlerinin doküman gereksinimlerini anlamak, yazılı bilgileri yönetmek ve kuruluş içinde konu ile ilgili bilinci artırmak için gerekli beceri ve bilgileri kazanır. Bu eğitim, katılımcılara doküman yönetimini başarıyla uygulama ve sürdürme konusunda gerekli olan pratik bilgi ve becerileri kazandırarak organizasyonların sürdürülebilir başarılarına katkıda bulunmalarını hedefler.

Doküman Yönetimi Eğitimi’mize;
-Müşteri ilişkileri Profesyonelleri,
-İç Tetkikçiler,
-Proje Yöneticileri ve Takım Liderleri,
-Kalite Yönetim ve Kalite Kontrol Personeli,
-Denetçiler ve Belgelendirme Kuruluşlarından Gelenler,
-Tedarik Zinciri ve Satın Alma Profesyonelleri,
-Mühendisler,
-Geleceğine Yatırım Yapmak İsteyen Tüm Üniversite Öğrencileri
ve yönetim sistemleri konusunda kişisel/mesleki gelişimine katkı sağlamak isteyenler katılabilmektedir.

  1. Katılımcılar, Yönetim Sistemlerinde doküman yapısı ile ilgili gereksinimleri anlarlar.
  2. Organizasyonlarında etkili bir doküman yapısı kurma ve sürdürme yeteneği kazanırlar.
  3. Dokümanların oluşturulması, dağıtımı ve kontrolü konusunda beceri geliştirirler.
  4. Yönetim Sistemlerinde yazılı bilgi süreçlerini anlama ve yönetme yeteneği kazanırlar.
  5. Doküman Yönetimi ile ilgili olarak stratejiler geliştirme ve uygulama yeteneği kazanırlar.

-Doküman Tanımı
-Doküman Türleri
-Yönetim Sistemlerinde Yazılı Bilgiler
-Yazılı Bilgi Ortamları
-Dokümanlar Arasında Benzerlikler Ve Farklar
-Standartlara Göre Hazırlanması Gereken Yazılı Bilgiler Hangileridir
-Dokümanların Oluşturulması
-Dokümanların Dağıtımı Ve Kontrolü
-Doküman Güncelliği Ve Önemi
-Yönetim Sistemlerine Göre Doküman İhtiyaçlarının Belirlenmesi
-Doküman Örneklerinin İncelenmesi

Eğitimlerimiz, kişiye özel bir panel üzerinden sunulmaktadır. Seçtiğiniz eğitim uygulama türüne göre, 4K kalitesinde eğitim videoları, destekleyici dokümanlar ve canlı yayınlar içermektedir. İlgili eğitim uygulama türü hakkında daha fazla bilgi almak için eğitim danışmanlarımızla iletişime geçebilirsiniz.