HEMŞİRELİKTE İLETİŞİM EĞİTİMİ

SAĞLIK EĞİTİMLERİ
2.300,00 1.800,00
   5
SATIN AL

Hemşirelikte İletişim Eğitimi, hemşirelerin sağlık hizmeti sunarken hastalarla, hasta yakınlarıyla ve sağlık ekibi üyeleriyle daha etkili ve iletişimdeki empati kurma becerilerini geliştirmeyi amaçlayan bir eğitim programıdır. Hemşireler; sağlık hizmeti sunan profesyoneller olarak hastaların bakımında önemli rol oynarlar ve bu süreçteki sağladıkları etkili iletişim, bu bakımın kalitesini artırır, hastaların güvenini kazanmalarını sağlar ve tedavi sürecini destekler. İyi bir iletişim, hastaların daha iyi anlaşılmasına, tedaviye daha iyi uyum sağlamalarına ve sağlık sonuçlarının iyileştirilmesine yardımcı olabilmektedir. Bu nedenle hemşireler için iletişim becerilerini geliştirmek önemlidir. Hemşirelikte İletişim Eğitimi’mizde; iletişimin tanımını ve etkili bir iletişimde olması gereken temel hususları, doğru bir hasta ve hemşire ilişkisinin nasıl olması gerektiğini, hastaların duygusal ihtiyaçlarını tanımayı ve nasıl destek olacaklarını, iletişim sırasında karşılaşabilecekleri olası engelleri, sorunları tanımlamayı ve çözme becerilerinin nasıl geliştirilebileceğini detaylarıyla öğreneceksiniz.

Hemşirelikte İletişim Eğitimi’mize; Hemşireler, iletişim becerilerini geliştirmek isteyen diğer Sağlık Hizmeti Çalışanları, Sağlık Alanı Öğrencileri, sağlık personelinin iletişim becerilerini artırmak ve hastaların memnuniyetini sağlamayı hedefleyen sağlık hizmeti yöneticileri bu eğitime katılabilmektedir.

1- Hastaların duygusal ve fiziksel ihtiyaçlarını anlama, empati kurma ve anlayışlı bir iletişim kurma becerilerinizi geliştireceksiniz.
2- Açık ve net iletişim kurabilmeyi öğreneceksiniz, böylece hastaların ihtiyaçlarını ve endişelerini daha iyi anlayacaksınız.
3- Hasta mahremiyeti ve kişisel alana saygı gösterme konularını öğreneceksiniz.
4- Hasta yakınlarıyla etkili iletişim kurabilmeyi öğreneceksiniz, bu da aile üyelerinin hastaların bakımında daha etkin bir rol oynamasına yardımcı olur.
5- Kritik durumlarda ve kötü haberlerin iletilmesinde doğru iletişimin nasıl etkili olacağını öğreneceksiniz.
6- Hasta ile veya diğer sağlık profesyonelleriyle çatışmaların nasıl yapıcı bir şekilde çözüleceği konusunda bilgi sahibi olacaksınız.
7- Hastaların beden dilini doğru bir şekilde okumayı öğreneceksiniz.
8- Farklı kültürlerden gelen hastalarla iletişimde kültürel duyarlılığın önemi kavrayarak kültürel farklılıklara saygı göstermeyi ve uygun iletişim stratejilerini öğreneceksiniz.
9- Bilgiyi etkili bir şekilde paylaşma ve hasta kayıtlarını doğru bir şekilde dokümante etmeyi öğreneceksiniz.
10- Hizmet kalitesini iyileştirmek için hasta geri bildirimini almayı ve değerlendirmek için yöntemleri öğreneceksiniz.

1- İLETİŞİM TEMELLERİ

-İletişimin Tanımı Ve Önemi
-İyi Bir İletişim İçin Temel Prensipler

2- EMPATİ GELİŞTİRME

-Empati Kavramı Ve Önemi
-Hasta Ve Hasta Yakınlarına Empati Gösterme Becerileri

3- AÇIK VE ETKİLİ İLETİŞİM

-Açık Ve Net İletişim Becerileri
-Hasta İhtiyaçlarını Anlama Ve Onlara Uygun Bir Şekilde Yanıt Verme

4- HASTA MAHREMİYETİ

-Hasta Mahremiyeti Ve Kişisel Saygıya Saygı Gösterme
-Hasta Haklarına Saygı

5- AİLE VE HASTA İLETİŞİMİ

-Hasta Yakınlarıyla Etkili İletişim
-Aile Üyelerinin Hastaların Bakımına Katılımını Destekleme

6- KRİTİK VE ZORLU KONUŞMALAR

-Kritik Durumlar Ve Kötü Haber İletişimi
-Duygusal Destek Ve Etkili İletişim Stratejileri

7- ÇATIŞMA YÖNETİMİ

-Hasta İle Veya Diğer Sağlık Profesyonelleri İle Çatışmaların Nasıl Yapıcı Bir Şekilde Çözüleceği
-Çatışma Yönetimi Becerileri

8- BEDEN DİLİ

-Hasta Ve Aile Üyelerinin Beden Dilini Anlama Ve Kullanma
-Sözsüz İletişimi Etkili Bir Şekilde Kullanma

9- KÜLTÜREL DUYARLILIK

-Farklı Kültürlerden Gelen Hastalarla Etkili İletişim
-Kültürel Farklılıklara Saygı Gösterme Ve Uygun İletişim Stratejileri

10- BİLGİ PAYLAŞIMI VE DOKÜMANTASYON

-Bilgiyi Etkili Bir Şekilde Paylaşma
-Hasta Kayıtlarını Doğru Bir Şekilde Dokümante Etme

11- HASTA GERİ BİLDİRİMİ

-Hasta Geri Bildirimini Almak Ve Değerlendirmek İçin Yöntemler
-Hizmet Kalitesini İyileştirme Ve Geliştirme Stratejileri

12- ETİK VE HUKUK İLKELERİ

-Hemşirelik Pratiği İle İlgili Etik Ve Hukuk Kurallarına Uyum Sağlama
-Hasta Haklarını Koruma Ve Yasal Gerekliliklere Uyum   

Eğitimlerimiz, kişiye özel bir panel üzerinden sunulmaktadır. Seçtiğiniz eğitim uygulama türüne göre, 4K kalitesinde eğitim videoları, destekleyici dokümanlar ve canlı yayınlar içermektedir. İlgili eğitim uygulama türü hakkında daha fazla bilgi almak için eğitim danışmanlarımızla iletişime geçebilirsiniz.