PROJE YÖNETİMİ EĞİTİMİ

MESLEKİ GELİŞİM EĞİTİMLERİ
   5

      Proje Yönetimi Eğitimi’miz; proje yönetimi ile ilgili temel kavramları, proje yönetim süreçlerini, ekibin nasıl yönetilmesi gerektiğini, proje yönetim süreçlerini ve çevik yönetimini, proje yöneticisinin görev, sorumluluk ve etki alanlarını, projelerdeki riskleri ve risk yönetimini, PMI ve PMP hakkında temel bilgileri ve proje yönetimi esnasında iş ortamının gerekliliklerini öğretmeyi ve aktarılan detaylı bilgileri uygulamalarla pekiştirerek en yüksek verimde katılımcılarımıza katkı sağlamayı hedeflemektedir.
     Bu eğitim katılımcılarımızı, Uluslararası Proje Yöneticiliği programlarına sağlam bir temel oluşturarak hazırlamayı amaçlamaktadır.


Proje Yönetimi Eğitimi’mize;
-İlgili bölümün mezunu ya da öğrencileri,
-İşletmeler ve şirketlerde halihazırda çalışan ve bu sektörde uzmanlaşmak isteyenler,
-Proje Yöneticileri veya bu alanda bilgi sahibi olmak ve yeni kendisine yeni bir iş alanı yaratmak isteyen herkes katılım sağlayabilmektedir.

1- Proje yönetiminin temel kavramlarını ve süreçlerini öğrenecek ve Proje yönetimi nedir, neden önemlidir gibi sorulara cevapları bütün detaylarıyla bulabileceksiniz.
2- Projelerin planlanması aşamasında proje hedeflerini ve kapsamını nasıl belirleyeceğinizi, zaman çizelgesi oluşturmayı ve kaynakları tahsis etmeyi öğreneceksiniz.
3- Projelerde karşılaşabileceğiniz riskleri tanımlama, analiz etme ve risklere karşı nasıl tedbirler almanız gerektiğini öğreneceksiniz.
4- Proje ekibini oluşturma, yönetme ve kaynakları etkili bir şekilde kullanma yeteneklerinizi geliştireceksiniz.
5- Projelerin ilerlemesini izleme, performansı değerlendirme ve gerektiğinde düzeltici eylemler alma becerilerinizi geliştireceksiniz.
6- Liderlik becerisi kazanacak ve proje ekibini motive etme/yönetme stratejilerini öğreneceksiniz.

1- PROJE YÖNETİMİNİN TEMELLERİ

-Proje Yönetimi Tanımı Ve Önemi
-Proje Yönetimi Süreçleri Ve Aşamaları
-PMP ve PMI Tanımı

2- PROJE PLANLAMA

-Proje Hedeflerini Ve Kapsamını Belirleme
-Proje Planı Oluşturma, Zaman Çizelgesi Ve Kaynak Tahsisi

3- PROJE İLETİŞİMİ

-Proje Paydaşları İle İletişim Stratejileri.
-Etkili Proje İletişimi İçin Araçlar Ve Teknikler.

4- RİSK YÖNETİMİ

-Projede Olası Riskleri Tanımlama Ve Analiz Etme
-Riskleri Azaltma Veya Kabul Etme Stratejileri

5-KAYNAK YÖNETİMİ

-Proje Ekibi Oluşturma Ve Yönetme

6-MALİ YÖNETİM

-Proje Maliyet Tahmini Ve Bütçe Oluşturma
-Mali Durumu İzleme Ve Raporlama

7- PROJE İZLEME VE KONTROL

-Projenin İlerlemesini İzleme Ve Performansı Değerlendirme
-Değişikliklerin Yönetimi Ve Düzeltici Eylemler

8- PROJE KAPANIŞI

-Projenin Tamamlanması, Teslimatı Ve Kapanışı
-Proje Sonuçlarının Değerlendirilmesi Ve Paydaşlara Sunulması

9- PROJE YÖNETİM ARAÇLARI VE YAZILIMLARI

-Proje Yönetimi İçin Kullanılan Yazılımlar Ve Araçların Kullanımı
-Proje Yönetimi Yazılımları İle Pratik Uygulamalar

10- LİDERLİK VE TAKIM YÖNETİMİ

-Liderlik Becerileri Ve Proje Ekibi Yönetimi
-Takım Motivasyonu Ve İşbirliği Stratejileri

11- ÇEVRESEL VE ETİK KONULAR

-Proje Yönetiminde Etik Kurallar Ve Uygulamalar

Eğitimlerimiz, kişiye özel bir panel üzerinden sunulmaktadır. Seçtiğiniz eğitim uygulama türüne göre, 4K kalitesinde eğitim videoları, destekleyici dokümanlar ve canlı yayınlar içermektedir. İlgili eğitim uygulama türü hakkında daha fazla bilgi almak için eğitim danışmanlarımızla iletişime geçebilirsiniz.